در حال بارگزاری ...
پردرآمدترین بازیکن کالاف دیوتی موبایل

پردرآمدترین بازیکن کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی موبایل (Call of Duty Mobile) در اکتبر سال ۲۰۱۹ عرضه شد و به سرعت توجه گیمرها را به خودش جلب کرد. محبوبیت کالاف دیوتی موبایل آنقدر زیاد بود که خیلی سریع توانست از محدوده ۱ میلیون دانلود در موبایل رد شود. اما در این مقاله کاری به خود بازی کالاف دیوتی موبایل یا خرید سی پی نداریم، بلکه می‌خواهیم بدانیم بهترین و پردرآمدترین بازیکن کالاف دیوتی در ایران و جهان چه کسانی هستند؟ با ما همراه باشید.

جدول پردرآمدترین بازیکنان کالاف دیوتی در جهان

در حال حاضر پردامد ترین بازیکن خارجی کالاف دیوتی موبایل لوک فرگی ( iFerg ) با درآمد سالانه ۲۲۰،۰۰۰ هزار دلار و مجموع درآمد از تورنمنت‌ها ی ۳۰،۰۰۰ دلار می باشد, یک بازیکن ایرلندی که با مقام های بسیار زیاد و برد در بسیاری از تورنومنت های بازی کالاف دیوتی موبایل تواسنته است مقام پر درامدترین بازیکن کالاف دیوتی در دنیا را از آن خود کند. 

رده نام بازیکن درآمد سالانه (به دلار) مجموع جوایز تورنمنت‌ها (به دلار)
۱ iFerg ۲۲۰،۰۰۰+ ۳۰،۰۰۰+
۲ Woopiiee ۲۶،۰۰۰+ ۵۰،۹۵۰
۳ Vague نامشخص ۱۴۲،۹۸۰
۴ Little B ۷،۹۰۰ ۴۰،۰۰۰
۵ Yato نامشخص ۱۴،۲۷۴
۶ Knifes IOS نامشخص نامشخص
۷ Boris Lunin نامشخص ۳۳۵،۰۰۰
۸ Jokesta ۴۰،۰۰۰ نامشخص
۹ HawksNest ۱۳،۶۰۰ نامشخص
۱۰ Yanrique Wright ۱۳،۰۰۰ نامشخص

1 . پر درامدترین بازیکن  iFerg

  • درآمد سالانه: ۲۲۰،۰۰۰+
  • مجموع درآمد از تورنمنت‌ها: ۳۰،۰۰۰+

طبیعی است که در هر کدام از لیست‌هایی که به بهترین و پردرآمدترین بازیکن کالاف دیوتی موبایل پرداخته می‌شود، نامی از iFerg برده شود. iFerg یکی از بهترین و خلاق‌ترین بازیکن‌های بازی کالاف دیوتی است. iFerg نه فقط استعداد خودش را در بازی‌ها نشان داده، بلکه توانایی بالایی در ساختن محتواهای ویدیویی سرگرم‌کننده و جذاب از بازی‌های معرکه‌ خودش دارد. معمولا در این ویدیوها iFerg را می‌بینیم که چطور در بازی‌ها همه‌ شخصیت‌های بازی را از دم تیغ می‌گذراند.

کانال یوتیوب iFerg بیش‌تر از ۳ میلیون دنبال‌کننده دارد و ویدیوهایش بیش‌تر از ۷۰۰ میلیون بازدید داشته‌اند. اما خب کل درآمد iFerg از کانال یوتیوب و استریمینگ نیست، بلکه او در چندین تورنمنت مهم از جمله تورنمنت CODM قهرمان شد و نزدیک به ۳۰ هزار دلار جایزه اصلی را از آن خودش کرد.

2 . Woopiiee

  • درآمد سالانه: ۲۶،۰۰۰+
  • مجموع درآمد از تورنمنت‌ها: ۵۰،۹۵۰ دلار

Woopiiee یکی از بازیکنان صاحب سبک در بازی کالاف دیوتی موبایل به حساب می‌آید، برای همین او به «پادشاه تک تیرانداز» هم مشهور شده است. Woopiiee در حالی که توانسته در تورنمنت‌های مختلف پیروزی‌های زیادی به دست بیاورد، عنوان کاپیتانی تیم Omega E-Sports را هم یدک می‌کشد. تیمی که از جمله محبوب‌ترین تیم‌های کمپانی E-Sports به حساب می‌آید.

Woopiiee تا به حال توانسته با قدرت تک‌تیراندازی خود یارانش را به موفقیت‌های زیادی در تورنمنت‌های مختلف برساند. او و هم‌تیمی‌هایش در سال ۲۰۱۹ در تورنمنت CODM مقام قهرمانی را به دست آوردند. عنوانی که در تورنمنت Garena Masters  هم آن را تکرار کردند. Woopiiee هم در صنعت استریمینگ فعالیت زیادی دارد. او در کانال یوتیوبش برخی از فوت و فن‌های بازی کالاف دیوتی موبایل را به بینندگانش نشان می‌دهد.

3 . Vague

  • درآمد سالانه: نامشخص
  • مجموع درآمد از تورنمنت‌ها: ۱۴۲،۹۸۰ دلار

Vague یکی از قاتلان بالفطره بازی کالاف دیوتی به حساب می‌آید. سبک بازی Vague عمدتا مبتنی بر رویکرد فوق‌العاده تهاجمی است. به همین دلیل اکثر اوقات تماشای بازی‌های او حتی از خود بازی کردن هم هیجان‌آورتر است. او توانسته با همین سبک بازی سراسر حمله‌ای، چندین عنوان را در تورنمنت‌های مختلف به دست بیاورد.

نقطه‌ قوت بازی Vague حس قوی مبارزه طلبی او است که باعث می‌شود در هر تورنمنتی به همراه هم‌تیمی‌هایش در تیم Tribe Gaming رقیبی جدی برای هر تیمی باشد.

4 . Little B

  • درآمد سالانه: ۷،۹۰۰+
  • مجموع درآمد از تورنمنت‌ها: ۴۰،۰۰۰+

تردیدی نیست که Little B یکی از بهترین و در عین حال از جمله پردرآمدترین بازیکن کالاف دیوتی موبایل است. او به خصوص در استفاده از انواع و اقسام مسلسل‌های دستی (SMG) و تفنگ‌های تهاجمی (AR) خبره است و می‌تواند برای هر بازیکن دیگری دردسر درست کند. Little B هم‌اکنون عضوی از تیم COD Mobile NYSL Mayhem است و بیش‌تر در نقش قاتل/ تک ‌تیرانداز ایفای نقش می‌کند.

Little B هم مانند همتایان دیگرش در صنعت استریمینگ حضور پررنگی دارد. او در کانال یوتیوب خود به هزاران فالوور، گیم پلی معرکه خودش را نشان می‌دهد.

5 . بازیکن Yato

  • درآمد سالانه: نامشخص
  • مجموع درآمد از تورنمنت‌ها: ۱۴،۲۷۴ دلار

Yato بی‌شک یکی از ترسناک‌ترین بازیکنان دنیای بازی کالاف دیوتی موبایل است. Yato بیش‌تر ترجیح می‌دهد از فاصله نزدیک به مصاف رقبای خودش برود و نبردهای خونینی به راه بیاندازد. ضرب شست او و قدرت حمله‌های برق‌آسای او را اکثر بازیکنان برتر کالاف دیوتی در تورنمنت‌ها چشیده‌اند. به همین دلیل است که اصلا شوخی‌ نکرده‌ایم اگر بگوییم که حضور او در هر تورنمنتی لرزه بر اندام سایر بازیکنان می‌اندازد!

او به همراه تیمش قهرمان تورنمنت CODM در سال ۲۰۲۱ شد. او و همراهانش در تیم Blacklist International Ultimate در مجموع یک قهرمانی و دوم مقام دوم را از ۷ تورنمنت مختلف به دست آورده‌اند. تنها شکست آنها مربوط به باخت در مقابل تیم قدر Omega Esports بوده است.

6 . Knifes IOS

  • درآمد سالانه: نامشخص
  • مجموع درآمد از تورنمنت‌ها: نامشخص

همان‌طور که از نام Knifes IOS هم قابل‌ حدس است، او یکی از بازیکن‌های برتر کالاف دیوتی موبایل است که به خصوص برای استفاده بی‌نظیرش از چاقو نامی برای خود دست و پا کرده است. Knifes IOS به این شهرت دارد که اکثر اوقات بدون هرگونه اسلحه گرمی و تنها با چاقو و اسلحه‌های سرد به مصاف رقبای خود می‌رود.

تا قبل از اینکه Knifes IOS نشان دهد می‌توان با یک چاقو هم نفرات را از پا درآورد، کسی نمی‌دانست این کار واقعا قابل انجام است. قطعا Knifes IOS یکی از بازیکن‌های برتر این سبک بازی در کالاف دیوتی است. هرچند Knifes IOS اخیرا کمی به سمت بازی ایپکس لجندز (Apex Legends) کشیده شده و دست‌کم وقتش را بین دو بازی تقسیم می‌کند.

7 . Boris Lunin

  • درآمد سالانه: نامشخص
  • مجموع درآمد از تورنمنت‌ها: ۳۳۵،۰۰۰+

Boris Lunin با وجود بردهای ارزشمند در تورنمنت‌های مختلف، یکی از اعضای همیشگی فهرست‌های پردرآمدترین بازیکن کالاف دیوتی موبایل است. او در سال ۲۰۲۱ قهرمان جهانی را در این بازی به دست آورد. او به‌همراه هم تیمی‌هایش توانستند جایزه ۵۰ هزار دلاری تورنمنت را به جیب بزنند.

در مجموع تورنمنت‌های مختلف Boris Lunin بیش از ۳۲۵ هزار دلار درآمد به دست آورده است. اما او فقط یک بازیکن نیست، بلکه از تجربه‌هایش برای کمک به بازیکنان دیگر و حتی آماتورها استفاده می‌کند. او سفر پرماجرایش در دنیای استریمینگ را در سال ۲۰۲۰ شروع کرد. Boris Lunin هم‌اکنون بیش‌تر از ۵۱ هزار عضو در کانالش دارد. ویدیوهایش هم بیش‌تر از ۴.۴ میلیون بار بازدید شده‌اند.

8 . Jokesta

  • درآمد سالانه: ۴۰،۰۰۰+
  • مجموع درآمد از تورنمنت‌ها: نامشخص

Jokesta از جمله بازیکنانی است که از همان ابتدای عرضه کالاف دیوتی موبایل در سال ۲۰۱۹، در این بازی حضور داشته و همیشه هم حرف‌های زیادی برای گرفتن داشته است. Jokesta در کنار اینکه یک بازیکن حرفه‌ای است که در تورنمنت‌های مختلف شرکت می‌کند، مانند بسیاری از همتایان موفق خودش، در یوتیوب هم فعال است.

Jokesta هم‌اکنون بیش‌تر از ۶۴۰ هزار عضو در کانال یوتیوبش دارد. مجموع بازدید ویدیوهای این بازیکن موفق از رقم ۱۲۸ میلیون بازدید عبور کرده است. کانال یوتیوب Jokesta از جمله کانال‌هایی است که بیش‌تر رشد را در کوتاه‌ترین زمان داشته است.

9 . HawksNest

  • درآمد سالانه: ۱۳،۶۰۰+
  • مجموع درآمد از تورنمنت‌ها: نامشخص

الیجا جکسون با نام مستعار HawksNest از جمله بازیکن‌های باتجربه کالاف دیوتی است. HawksNes معمولا با دانش گسترده‌ و مهارت باورنکردنی‌اش از بازی به جنگ رقبای قدرتمندش می‌رود. HawksNest انعطاف بالا به‌همراه پویایی خارق‌العاده‌ای در بازی دارد و به همین دلیل، معمولا او در استفاده از هر سلاحی که قابل تصور باشد ماهر است. این مهارت‌هایی که HawksNet به سختی به دست آورده، ‌به خصوص در جدال‌های خونین درتورنمنت‌های نفس‌گیر به خوبی به او کمک کرده‌اند تا همواره در فهرست قوی‌ترین بازیکنان و همین‌طور از جمله پردرآمدترین بازیکن کالاف دیوتی حضور داشته باشد.

HawksNest وقت زیادی را به آموزش دیگر بازیکنان در کانال یوتیوبش اختصاص می‌دهد. او هم‌اکنون بیش‌تر از ۵۷۶ فالور در کانال یوتیوبش دارد. او در ویدیوهاش بیش‌تر به بازیکنان آماتور، اصول کلی بازی را یاد می‌دهد.

10 . Yanrique Wright

  • درآمد سالانه: ۱۳،۰۰۰+
  • مجموع درآمد از تورنمنت‌ها: نامشخص

وقتی نوبت به سبک بازی‌های عجیب اما جذاب برسد، تنها نامی که در بازی کالاف دیوتی موبایل به ذهن خطور می‌کند، Yanrique است. Yanrique از جمله گیمرهای باهوشی است که به لطف ویدئوهای جذاب و هیجان‌آورش برای خود نامی دست و پا کرده است. اکثر ویدئوهای یوتیوب Yanrique پر از هیجان و لحظات نفس‌گیر هستند. به همین دلیل، پر بی‌راه نیست اگر Yanrique را یکی از بهترین سازندگان محتوا و همین‌طور بهترین بازیکنان کالاف دیوتی موبایل بدانیم.

Yanrique در کانال یوتیوش بیش‌تر از ۱.۳ میلیون فالور به همراه ۲۴۶ میلیون بازدید دارد. کانال یوتیوب Yanrique تنها بعد از کانال iFerg در بین کانال‌های بازیکنان کالاف دیوتی موبایل قرار می‌گیرد.

پردرآمدترین بازیکنان کالاف دیوتی موبایل در ایران

بازی کالاف دیوتی موبایل به این خاطر که در ایران از شر تحریم‌ها در امان مانده، توانسته فرصت خوبی به بازیکنان ایرانی بدهد تا در عرصه‌های بین‌المللی خودی نشان بدهند. در این میان بسیاری از بازیکنان ایرانی توانسته‌اند در رقابت‌های مختلف بدرخشند و حتی در تورنمنت‌های بین‌المللی برنده شوند. به عبارتی پلیر پارادوکس که یک پلیر حرفه ای کالاف دیوتی موبایل در ایران است توانسته به عنوان پردرامد ترین بازیکن کالاف دیوتی موبایل در ایران شناخته شود . 

1 . پردرامد ترین بازیکن ایرانی کالاف پارادوکس

پارادوکس که به دلیل سابقه بالای خود لقب «پدر کالاف دیوتی موبایل در ایران» را یدک می‌کشد، از جمله بازیکنان بسیار خوب کالاف دیوتی موبایل در ایران است. پاردوکس مانند بسیاری از همتایانش به جز اینکه یک بازیکن قدر است، در تولید محتوای ویدئویی هم مهارت دارد.

او در یوتیوب توانایی خود برای خلق محتواهای جذاب و سرگرم‌کننده را نشان داده است. پارادوکس هم‌اکنون هزاران فالور در یوتیوب و اینستاگرام دارد. او در ویدیوهایش معمولا از گیم پلی بازی و فوت و فن‌های بازی حرف می‌کند.

2 . کد مژی

کد مژی از جمله معدود بازیکنان زن است که توانسته در بازی کالاف دیوتی موبایل حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. او به عنوان یک بازیکن زن حضور بسیار پررنگی در اینستاگرام دارد و همواره با محتواهایش به استقبال نزدیک به ۱۴۰ هزار فالوورش می‌رود.

3 . حمید وایتی

حمید وایتی از جمله بازیکنان قدیمی ایرانی است که حضور پررنگی در فهرست پردرآمدترین بازیکن کالاف دیوتی در ایران دارد. حمید واتی به دلیل ارتباط قوی با برخی دیگر از بازیکنان قوی کالاف دیوتی در ایران مانند امید ۶ و امین اینفرنو، هواداران زیادی به دست آورده است. نکته دیگر در مورد حمید وایتی اینکه او برخلاف اکثر گیمرها در پلت‌فرم توییچ (Twitch) فعالیت دارد و در آنجا ویدیوهای خود را به اشتراک می‌گذارد. حمید وایتی در در اینستاگرام نزدیک به ۱۳۰ هزار فالور دارد.

4 . امید ۶

امید ۶ به خاطر مهارت باورنکردنی خود در استفاده از تفنگ شکاری HS0450 در بازی کالاف دیوتی موبایل مشهور شده است. او از دوستان نزدیک گیمرهای معروف دیگری از جمله امین اینفرنو است. امید ۶ در یوتیوب فعالیت مستمری دارد و همیشه او را در حال نشان دادن گیم پلی بازی به دنبال‌کننده‌هایش در این پلتفرم اشتراک ویدئو می‌بینیم. امید ۶ در اینستاگرام هم فالوورهای زیادی دارد و اخیرا صفحه او در این شبکه اجتماعی از مرز ۱۲۰ هزار فالوور هم عبور کرد.

5 . امین اینفرنو

امین اینفرنو از جمله بازیکنانی است که وقتی صحبت از پردرآمدترین بازیکن کالاف دیوتی موبایل در ایران می‌شود، نامش به ذهن خطور می‌کند. امین اینفرنو در تورنمنت‌های ملی حضور قدرتمندانه‌ای داشته و توانسته مقام‌های زیادی به دست آورد. او هم حضور قوی در فضای استریمینگ دارد و در یوتیوب و اینستاگرام محتواهای زیادی تولید کرده است. امین اینفرنو در اینستاگرام بیش‌تر از ۲۵۰ هزار فالوور دارد.

سخن پایانی

در مقاله پردرآمدترین بازیکن کالاف دیوتی موبایل کیست، فهرستی از ۱۰ بازیکن پردرآمد این بازی در جهان و فهرستی از ۵ بازیکن برتر و پردرآمد ایرانی را تقدیم شما عزیزان کردیم. بازی کالاف دیوتی موبایل از سال ۲۰۱۹ که وارد بازار گیم در جهان شد، توانسته رکوردهای زیادی را جابه‌جا کند و به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل در جهان تبدیل شود.

سالانه ده‌ها تورنمنت کالاف دیوتی موبایل با جوایز حتی میلیونی (دلاری) برگزار می‌شود که عمده درآمد گیمرها از این رقابت‌ها است. گیمرها از راه فعالیت در حوزه استریمینگ به‌خصوص اینستاگرام و یوتیوب هم درآمد زیادی به دست می‌آورند.

iFerg، Vague، Yato و Boris Lunin از جمله بازیکنان پردرآمد بازی کالاف دیوتی موبایل هستند.

امین اینفرنو، امید ۶ ، پارادوکس و حمید وایتی از جمله پردرآمدترین بازیکنان کالاف دیوتی موبایل در ایران به حساب می‌آیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!