در حال بارگزاری ...
بهترین اسلحه های کالاف دیوتی موبایل

بهترین اسلحه های کالاف دیوتی موبایل

در دنیای پرهیجان کالاف دیوتی موبایل، انتخاب اسلحه مناسب نقشی حیاتی در مسیر پیروزی ایفا می‌کند. تنوع گسترده اسلحه‌ها در این بازی، انتخاب را برای بازیکنان، به‌ویژه تازه‌کاران، دشوار می‌کند. در این مقاله، به بررسی بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل در دسته‌های مختلف می‌پردازیم و راهنمای انتخاب اسلحه مناسب را برای شما عزیزان ارائه می‌کنیم. همچنین شما میتوانید برای خرید سی پی به صفحه مربوطه مراجعه کرده و از قیمت های بسیار مناسب این وب سایت استفاده کنید .

مهم ترین ویژگی ها در انتخاب اسلحه

همیشه در تمامی بازی های شوتر به ویژه کالاف دیوتی موبایل چند فاکتور اساسی وجود دارد که شما با استفاده از این فاکتور ها میتوانید بهترین اسلحه خود را انتخاب کنید این فاکتور ها عبارتند از : 

  • Damage
  • Accuracy
  • Range
  • Fire Rate
  • Mobility
  • Control

هر سلاحی را که در بازی کالاف موبایل انتخاب کنید، ویژگی‌هایی که سلاح مورد نظر شما را در بر می‌گیرد از فیلتری که در ادامه توضیح خواهیم داد رد خواهد شد. در نتیجه توجه به این ویژگی‌ها با سبک بازی شما اولین نکته‌ای است که باید به آن توجه کنید.

Damage

به میزان قدرتی که هر گلوله به دشمن وارد می‌کند، اشاره دارد. اسلحه‌هایی با Damage بالا برای نبردهای تهاجمی و از بین بردن دشمنان در کمترین زمان مناسب هستند.

Accuracy 

به میزان پراکندگی شلیک‌ها اشاره دارد. سلاح‌هایی که دارای دقت کم‌تری هستند در نبرد‌های تن به تن ممکن است آسیب کمتری به حریف وارد کنند در نتیجه یکی از مهمترین عوامل انتخاب سلاح‌هایی است که دارای دقت بالایی هستند.

Range

این ویژگی نیز از مهمترین ویژگی‌هایی محسوب می‌شود که باید در انتخاب سلاح مناسب به آن دقت کنید. هرچه میزان برد سلاح شما بیشتر باشد، آسیبی که در هر تیری که به دشمن میزنید بالاتر است به خصوص در اسلحه‌های دور برد مانند اسنایپر این ویژگی بسیار مهم است. البته سلاح‌هایی همچون شات‌گان نیز، نیاز به برد بالایی دارند تا حتی در فاصله چند متری بتوانید تنها با یک تیر حریف را از پای در آورید.

Fire Rate

به تعداد شلیک‌هایی که اسلحه در یک دقیقه می‌تواند شلیک کند، اشاره دارد. اسلحه‌هایی با Fire Rate بالا برای نبردهای نزدیک و شلیک به دشمنان در حال حرکت مناسب هستند.

Mobility

به سرعت حرکت بازیکن با اسلحه اشاره دارد. اسلحه‌هایی که تحرک پایینی دارند، زمان زیادی می‌برد تا آماده تیر اندازی شوند و همچنین سرعت حرکت شما را همراه با حمل سلاح پایین می‌آورند. این ویژگی برای کسانی است که هنوز از تیراندازی سریع استفاده نمی‌کنند.

در بازی کالاف دیوتی دو آیکون برای تیر اندازی وجود دارد. آیکون سمت چپ نیازی به دوربین و تحرک ندارد و هنگام کلیک روی آیکون بدون هیچ مکسی شروع به تیراندازی می‌کند. اما آیتم سمت راست به شدت به Mobility سلاح وابسته است زیرا ابتدا دوربین سلاح را باز می‌کند سپس شما می‌توانید تیر اندازی کنید.

Control

به میزان لگد اسلحه و سهولت کنترل آن در هنگام شلیک اشاره دارد. اسلحه‌هایی با Control بالا برای بازیکنانی که به دنبال شلیک دقیق و پایدار هستند، مناسب هستند.

انواع اسلحه‌های موجود در کالاف موبایل

در دنیای کالاف دیوتی، اسلحه‌ها در چند گروه تقسیم‌می‌شوند و هرکدام ویژگی‌های منحصر به خود را دارند.

اسلحه های LMG 

  • اسلحه‌های با قدرت تخریب بالا و خشاب‌های بزرگ
  • مناسب برای نبردهای در فواصل متوسط و دور
  • سرعت شلیک و تحرک نسبتا پایین

اسلحه های Assault 

  • اسلحه‌های با راندمان بالا و تعادل مناسب بین قدرت، دقت و سرعت
  • مناسب برای نبردهای در فواصل مختلف

اسلحه های Shotgun 

  • اسلحه‌های با قدرت تخریب بالا در فواصل نزدیک
  • پراکندگی شلیک بالا
  • سرعت شلیک و تحرک پایین

اسلحه های Sniper 

  • اسلحه‌های با دقت بالا برای نبردهای دوربرد
  • قدرت تخریب بالا
  • سرعت شلیک و تحرک پایین

اسلحه های Launcher 

  • برای شلیک موشک، نارنجک و سایر مهمات انفجاری
  • مناسب برای نابودسازی دشمنان و تجهیزات آنها

اسلحه های Pistol

  • اسلحه‌های کمکی با قدرت تخریب و برد کم
  • مناسب برای نبردهای در فواصل نزدیک
  • سرعت شلیک و تحرک بالا

اسلحه های Marksman

  • اسلحه‌هایی با دقت و برد بیشتر از تفنگ‌های تهاجمی
  • قدرت تخریب و سرعت شلیک بین تفنگ‌های تهاجمی و تک‌تیرانداز

اسلحه های SMG 

  • اسلحه‌های با سرعت شلیک بالا و قدرت تخریب متوسط
  • مناسب برای نبردهای در فواصل نزدیک
  • تحرک بالا

بهترین اسلحه‌ها برای تازه‌کاران در کالاف دیوتی موبایل

انتخاب اسلحه مناسب برای تازه‌کاران در کالاف دیوتی موبایل می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. تنوع گسترده اسلحه‌ها و پیچیدگی‌های مربوط به ارتقای آنها، انتخاب را برای بازیکنان جدید دشوار می‌کند. در این بخش، به معرفی چند اسلحه مناسب برای تازه‌کاران می‌پردازیم که کاربری آسان و راندمان بالایی دارند:

تفنگ M4A1 : اسلحه ای با خشاب و دمیج زیاد 

این سلاح جزو دسته LMG محسوب می‌شود و دارای خشاب 100 تیر پیش فرض است. Damage این سلاح برروی 32 قرار دارد و دیگر ویژگی‌های آن متوسط رو به بالا است. بسیار مناسب برای افرادی است که عکس العمل سریعی در بازی ندارند و با خشاب زیاد و آسیب بالا می‌توانند در بازی حریفان را از بین ببرند.

تفنگ AK-47 : تحرک بالا و دمیج بالا 

کلاشینکف سلاحی است که در اکثر بازی‌های جنگی نقش مهمی را ایفا می‌کند، کالاف موبایل نیز از این قاعده مستثنی نیست و یکی از محبوب‌ترین سلاح‌های این بازی به حساب می‌آید. کلاشینکف در دسته Assualt قرار دارد و با Damage 33 و دقت و تحرک بالا، از بهترین انتخاب‌ها برای افراد مبتدی است.

تفنگ PDW-57 : بهترین SMG برای تازه کارها

این سلاح در اولین سری بازی‌های کالاف موبایل، بهترین سلاح بازی محسوب می‌شد. کماکان با گذشت چند سال از عرضه بازی هنوز هم جزو بهترین انتخاب‌ها برای افرادی است که به تازگی به دنیا کالاف پا گذاشته‌اند. Mobility این سلاح روی 100 قرار دارد همچنین سرعت شلیکش 75 است. این ویژگی‌ها به هیچ وجه تخریب این سلاح را پایین نیاورده و با آسیب 27، PDWرا تبدیل به یکی از بهترین سلاح‌های دسته SMG تبدیل می‌کند.

بهترین تک تیر‌انداز‌های بازی کالاف موبایل

انتخاب بهترین اسنایپر یا تک تیرانداز در کالاف دیوتی موبایل به عوامل مختلفی مانند سبک بازی شما، نقشه مورد استفاده و نوع دشمنانتان بستگی دارد. در ادامه به معرفی چنتا از بهترین Sniper های بازی می‌پردازیم.

اسنایپر DL Q33

این تک تیرانداز از بهترین تک تیرانداز‌های سری بازی کالاف موبایل محسوب می‌شود. به دلیل برد بالا 99، و آسیب 90، کافی است یکبار از هر فاصله‌ای سر حریفتان را نشانه بگیرید تا او را از بین ببرید. از ویژگی‌های منفی این سلاح کنترل پایین آن است که باعث می‌شود این سلاح فقط برای افراد حرفه‌ای کاربردی باشد.

اسنایپر Arctic .50

یکی از محبوب‌ترین تک تیراندازهای بازی است که برخلاف DL Q33 از کنترل بالایی برخوردار است. کنترل این سلاح به صورت پیش فرض برروی 68 قرار دارد و آسیب آن 90 است. همچنین برد آن دست کمی از دیگر اسنایپ‌ها ندارد و با برد 95 این اسنایپر را به یکی از کاربردی‌ترین سلاح‌ها تبدیل می‌کند. کافی است دو تیر به حریف بزنید تا اورا از پای دراورید.

اسنایپر ZRG 20mm

این سلاح بسیار شبیه به DL Q33 است با این تفاوت که آسیب آن 95 است و کنترل آن 40 است. دیگر ویژگی‌های آن نیز کمتر از دیگر اسنایپر‌ها است اما با یک نشانه‌گیری درست می‌توانید با یک تیر هر دشمنی‌ را از بین ببرید.

اسنایپر XPR.50

این اسنایپر بیشتر برای افراد مبتدی توصیه می‌شود. سرعت شلیک در این اسنایپر بسیار بالا است اما آسیب کمتری وارد می‌کند. اگر دقت بالایی دارید می‌توانید با چند شلیک سریع هدف خود را نابود کنید.

بهترین تفنگ های کالاف موبایل برای افراد حرفه ای 

و اما در این بخش به بهترین سلاح‌های این بازی می‌پردازیم که اکثرا افراد حرفه‌ای از آن‌ها استفاده می‌کنند و در صورت برخورد با آن‌ها هرچقدر هم مهارت داشته ‌باشید، اگر سلاح شما یکی از موارد زیر نباشد به صورت حتمی شکست خواهید خورد.

تفنگ AK117

بدون شک AK117 بهترین سلاح بازی کالاف دیوتی موبایل است. با اینکه آسیب آن 25 است، اما کافی است کمتر از نصف خشابتان را برروی حریف خالی کنید تا برای همیشه این سلاح را در دست بگیرید. تمام ویژگی‌های AK117 در بهترین حالت خود قرار دارند و اگر بهترین سلاح کل بازی نباشد، بدون شک بهترین سلاح در دسته ASSAULT است.

تفنگ KILO 41

این سلاح نیز با آسیب 29، از بهترین سلاح‌های دسته ASSAULT است. معمولا در همه جای نقشه می‌توانید آن‌را پیدا کنید و با در دست گرفتتنش شانس پیروزی خود را بالا ببرید.

تفنگ M4

این سلاح از نظر کاربرد شباهت بسیاری با AK117 دارد. M4 نیز مانند PDW از قوی‌ترین سلاح‌های سری اول بازی کالاف دیوتی موبایل محسوب می‌شد و هنوز هم جزو بهترین‌ها است.

تفنگ M13

نسخه پیشرفته‌تر M4 است که با شلیک سریع خود می‌تواند هر حریفی را در فاصله‌های نزدیک از پای درآورد. تنها عیب آن این است که بسیار سریع خشابتان را خالی می‌کند و اگر دقت کافی به خرج ندهید ممکن است در درگیری‌ها برایتان دردسر درست کند.

تفنگ KSP 45

آسیب این سلاح برروی 34 است و با تحرک 107 و سرعت شلیک 75، از بهترین سلاح‌های دسته SMG محسوب می‌شود.

تفنگ HS0 405

تا حالا پیش آمده که در نبرد تن به تن قبل از آنکه بتوانید حتی یک تیر به حریف بزنید به زمین بیافتید ؟ HS0405 از دسته SHOTGUN بدون شک از قوی‌ترین سلاح‌های بازی است و کافی است در فاصله نزدیک یک شلیک انجام دهید تا حریفتان را از بین ببرید. استفاده از این سلاح نیازمند مهارت بالایی است و حتما باید از تیر اندازی سریع در آیکون چپ که قبلا توضیح دادیم استفاده کنید تا شما را تبدیل به حریفی بی رقیب کند. تنها ویژگی منفی این سلاح این است که در فاصله‌های کوتاه به خصوص فضای بسته عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهد و برای فضای باز و فاصله دور کاربردی ندارد.

تفنگ KRM-262

این سلاح نیز در دسته SHOTGUN قرار دارد و دست کمی از HS0405 ندارد و حتی در مواردی بهتر است. این سلاح نیز نیازمند دقت بالایی در استفاده است و با یک شلیک درست، حریفتان را از بین می‌برد.

انتخاب مود‌های اسلحه موجود در بازی کالاف

یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه کنید، انتخاب MOD های اسلحه است که در مپ بازی به صورت پراکنده وجود دارند. برخی از این مود‌ها باعث افزایش حجم خشاب می‌شوند، برخی کنترل سلاحتان را افزایش می‌دهند و… در ادامه توضیح کوتاهی در مورد هرکدام ارائه می‌دهیم.

  • HIP FIRE BOOST: این مود پراکندگی شلیک از کمر را کاهش می‌دهد و دقت تیراندازی بدون را افزایش می‌دهد.
  • PRECISE SHOT: این مود لرزش اسلحه را هنگام کاهش می‌دهد و دقت تیراندازی را افزایش می‌دهد.
  • LONG BARREL: این مود دقت اسلحه را افزایش می‌دهد و مخصوص SHOTGUN است.
  • EXTENDED MAG: ظرفیت خشاب اسلحه را افزایش می‌دهد.
  • FAST ADS: سرعت اسلحه را افزایش می‌دهد.
  • FORGE GRIP: پایداری اسلحه را هنگام شلیک رگباری افزایش می‌دهد.
  • RECOIL CONTROL: لرزش اسلحه را هنگام شلیک کاهش می‌دهد.
  • STUCK GRIP: سرعت حرکت اسلحه را افزایش می‌دهد.
  • LONG RANGE: برد اسلحه را افزایش می‌دهد.
  • VERTICAL RECOIL CONTROL: دقت سلاح را افزایش می‌دهد.

این مود‌ها در انواع رنگ‌های( به ترتیب قدرت از کم به زیاد) خاکستری، سبز، آبی، بنفش و نارنجی وجود دارند که با انتخاب آن‌ها با توجه به ویژگی‌های سلاح خود می‌توانید نقاط ضعف هر سلاحی را بپوشانید و آن‌را تبدیل به بهترین اسلحه کنید.

نتیجه‌گیری

در این مقاله در خصوص بهترین اسلحه‌های بازی کالاف دیوتی موبایل صحبت کردیم. انتخاب نوع اسلحه مناسب به سبک بازی و نقش شما در تیم بستگی دارد. با کسب تجربه و امتحان کردن اسلحه‌های مختلف، می‌توانید بهترین نوع اسلحه را برای خود پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!