1. ساعات ارائه خدمات تیم سی پی سل از ساعت 10 الی 22 میباشد.
2. مسئولیت وارد کردن اطلاعات صحیح اکانت هنگام خرید بر عهده خریدار میباشد و پس از تکمیل سفارش، امکان عودت وجه میسر نمیباشد.
3. در صورت اشتباه بودن اطلاعات اکانت خریدار، سفارش به بخش “پشتیبانی تلگرام” منتقل میشود و پیامکی از طرف پشتیبانی سایت ارسال خواهد شد. در این صورت، کاربر میتواند سفارش خود را مجددا ثبت کند و در صورت نادرست بودن مجدد مشخصات، به پشتیبانی تلگرام سایت سی پی سل مراجعه کند.
4. جهت خرید محصولات با مبالغ بالای 1 میلیون تومان، نیاز به احراز هویت میباشد که توسط تیم پشتیبانی تلگرام انجام میشود و پس از آن پرداخت صورت میگیرد.
5. زمان انجام سفارشات بین 5 دقیقه الی 2 ساعت کاری میباشد؛ (بعضی مواقع به علت شلوغی سفارشات، ممکن است کمی زمان بیشتری برده شود. در صورت لزوم برای پیگیری سفارش خود با پشتیانی تلگرام در تماس باشید).
6. در صورتی که بسته یا آفر خریداری شده در اکانت شما موجود نباشد، مقدار معادل سی پی از استور بازی شما با همان مبلغ برای اکانتتان فعال میگردد و سفارش تکمیل میشود.
7. ارائه شماره تماس صحیح توسط خریدار الزامیست. درغیر این صورت هیچ راهی برای ارتباط تیم پیشتیبانی با مشتری وجود نخواهد داشت و مسئولیت عدم انجام به موقع سفارش در این شرایط بر عهده مشتری میباشد.
8. در صورت عدم پاسخ خریدار، وظیفه تماس با پشتیبانی بر عهده خریدار میباشد تا اقدامات لازم جهت تصحیح و انجام سفارش صورت گیرد.
9. در پکها یا سی پی های زمانبر، زمان تکمیل سفارش بین 2 ساعت تا 72 ساعت متغیر می باشد.
10. جهت درخواست استرداد وجه، باید عکس کارت بانکی که هنگام خرید وارد نمودهاید، همراه با عکس کارت ملی برای پشتیبانی سایت ارسال نمایید.